

FOTO: DRAGOȘ IVAN
DUMNEZEUL DE A DOUA ZI
Două perspective suprapuse ale aceleiași povești. Un bărbat și o femeie rememorează parcursul relației lor, de la primele până la ultimele clipe trăite împreună. Cei doi povestesc, interoghează și dialoghează fără a se întâlni concret, deși se află permanent pe aceeași scenă.
Dumnezeul de a doua zi este radiografia unei iubiri, îmbolnăvite în timp de apăsări, deziluzii și monotonie.
„Textul poate fi citit în mai multe feluri: ca o poveste de dragoste romantică sau ca trei povești de dragoste; ca drama unui cuplu sau ca dramele a trei cupluri; ca o satiră la adresa societății românești de azi sau ca o invitație la o meditație asupra sensului dimineților de a doua zi (pentru că, nu-i așa, orice s-ar întâmpla, există întotdeauna o nouă bună dimineața).” – Claudiu Goga, regizorul spectacolului
CRONICI
„Cei doi actori reușesc să dialogheze, cu toate că, teoretic, nu știu unul de existența celuilalt în același spațiu, pe aceeași scenă. Semnată de Claudiu Goga, regia – simplă, dar extrem de calculată – pune în valoare jocul actoricesc, conferindu-i aceleași atribute, cărora li se adaugă emoția unei întâlniri despre care ni se povestește că a avut loc, pe care ne-o dorim (tehnica așteptării frustrate), dar care între personaje nu se întâmplă.”